Nejnovější články

INFO ČLÁNEK - kdo, že vám to píše?

By 11:32

Ahoj všichni!
Po zhruba dvou letech existence na tohle blogu jsem si říkala, že by nebylo zrovna dvakrát od věci se konečně představit se vším všudy a tak nějak vám říct, kdo vás tu vlastně zásobuje nepřeberným množstvím svých myšlenek (vlastně spíš na FB stránce blogu, tady zas tak často nejsem). Klasické info už jsem tu kdysi psala, ale bude lepší, když to vezmu od začátku.

Všeobecně na internetu mě najdete pod jménem/přezdívkou Cathy Chloupková. Nikoho asi nepřekvapí, že v rodném listu mám jméno Kateřina. Den mých narozenin pro vás také jistě nebude žádnou novinkou, protože jím je poslední květen. Nedávno (ano, už to bude nějaký ten měsíc) jsem oslavila své dvacáté narozeniny - přesně tak, hrozně to letí, než se naděju budu stará, šedivá a na písmenka v knížce už ani neuvidím.

To kde bydlím, nebo že v současnosti stále přebývám u rodičů vás asi moc zajímat nebude, ale celkem důležitá informace je, že se docela často vyskytuji v Brně a účastním se Brněnských srazů. Kromě Brněnských srazů jsem už samozřejmě byla i na několika Pražských, malých Olomouckých a dokonce tuším že na jednom ve Zlíně. Bohužel (nebo bohudík?) se všechno má od září změnit a moje cestovatelské a putovní botky půjdou pěkně někam do spod do skříně, protože s cestováním je konec. Do konce prázdnin mám v plánu ještě jeden sraz v Olomouci (kdo by rád přišel, tak se mi ozvěte - budu moc ráda) a pak už zůstanou jen občasné srazy v Brně.

Zatím nevím, kde a jestli vůbec mě vezmou někam do práce, ale doufám, že ano. A vlastně podle práce se pak nejspíš bude odvíjet i zbytek věcí.

To by byly srazy a teď bych ráda nějak ladně přešla k tomu, jak mě vlastně poznáte - podle fotky určitě. Asi vám došlo, že když se tu neobjevovaly (téměř) žádné moje fotky, tak asi nebudu moc typ co se rád fotí, což je pravda. Ale rozhodla sem se, že na tom budu pracovat a třeba se naučím na fotkách i usmívat. Takže se třeba konečně dočkáte více fotek a videí. Všeho všudy jsem zatím natočila asi pět videí z toho většina je smazaná nebo jsem ji nikdy nezveřejnila. *Och god, tady je vedro na chcípnutí* Ale já se polepším. Ale zpět k tématu. Jsem celkem malá - 164 cm vysoká slečna, co docela často mění barvu vlasů. Aktuálně mě láká fialková, modrá nebo třeba tmavě zelená - ale s tím musím počkat až po matuře a podle toho kam mě vezmou do práce. Pochybuji, že kdyby mě vzali někam do projekční kanceláře a já se další den ukázala s fialovou hlavou, že by byli nadšení. Takže hold budu muset opatrněji no.

Co mám a nemám ráda? Eh...toho jsou mraky. Mimochodem "Eh.." se stalo mojí velmi častou a velmi "inteligentní" odpovědí, když nevím co říct, nebo mě něco překvapí. Hrozný zlozvyk...

Takže, vzhledem k tomu, že toho bude víc, tak bude lepší to napsat pod sebe...
Mám ráda:
SLADKÉ - indiánky, lentilky, gumové medvídky, Mars tyčinky, lízátka, lívance, palačinky...
BOTY - balerýnky, kecky, kozačky a hlavně lodičky s vraždícíma podpatkama (myšleno cca 10-13cm) a to i přesto, že chodit na nich je boj a utrpení...
CHLAPY - bože, tak tuhle položku na seznamu má snad každá z nás dámy. S nima je to boj, ale bez nich to nejde...Navíc na koho koukat, když ne na chlapy? Aktuálně bych ráda našla někoho, kdo mi rozumí, já budu rozumět jemu a no...vydrží nám to co možná nejdéle...
KNIHY - tak tohle tady nepřekvapí snad nikoho. Knihy jsou moje hobby, můj únik z reality.
RÁDA PÍŠU - už je to sice dlouho, co jsem napsala nějaký příběh, ale ráda bych se k tomu vrátila - je osvobozující ztratit se ve svém vlastním světě. (Aktuálně o povídkách tady na blogu můžete hlasovat ZDE)
RÁDA KRESLÍM - přestože jsem včera po 4 letech držela v ruce tužku a kreslila - následně zjistila, že mi to nejde, a že nebude tak snadné se k tomu vrátit...přesto to mám hrozně ráda.
RÁDA VYMÝŠLÍM NOVÉ DOMY - to je i jeden z důvodů, proč jsem studovala obor, jaký jsem studovala. Vymýšlet nové dispozice a řešení? To je moje!
VONNÉ SVÍČKY - to je moje úchylka. Miluju svíčky!
PUZZLE - hrozně ráda skládám... obecně mám moc ráda stavebnice, odjakživa jsem byla typ, co rád věci spojuje a hledá nejlepší řešení. (Možná proto sem studovala stavebku.)
VÁS - jste moji čtenáři, kteří mi každým svým komentářem (ať už je to "jen" smajlík, nebo celé odstavce) vyjadřujete svoji přízeň a podporujete mě v tom co dělám.
LÍČIDLA - nedávno jsem opět (teprve?) začala rozšiřovat svoji sbírku kosmetiky a začala jsem se trochu víc líčit a hrát si s tím, co na tom obličeji vlastně vznikne.
HONOR 4C - tohle je už téměř 14 dní můj nový mobilní mazlíček a absolutně na něj nedám dopustit. Což mi připomíná, že vám o něm chci napsat pořádně dlouhý článek...

Nesnáším nebo nemám ráda:
BROKOLICI, SKOŘICI, ČESNEK
JAKÉKOLI MASO MIMO KUŘECÍHO A MAKRELY
BOTY V KTERÝCH SE MI NEHÝBE KOTNÍK
VŮNI (SMRAD) ŠEŘÍKU A VĚTŠINY HODNĚ VONEJCH KYTEK
ZIMU, SNÍH
KOMÁRY, PTÁKY (cokoli, co má zobák je můj úhlavní nepřítel a prchám)
LAKY NA VLASY

Pokud na mě máte ještě nějaké otázky, tak se určitě nebojte zeptat. Nekousla jsem vás po dva roky a nekousnu vás ani teď... :)

Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0