Nejnovější články

MUST HAVE - KOSMETIKA

By 13:18


Ahoj všichni!
Už jsem se dlouho nějaký čas chystala na to, že si sepíšu svůj MUST HAVE seznam KOSMETIKY. A protože jsem se rozhodla, že blog už nebude výhradně knižní, tak jsem si řekla, proč nedat seznam i sem. Někdy na začátku roku (čti spíše duben) 2015 jsem se opět tak nějak vnořila do tajů šminek, líčidel a různých takových serepetiček. Dřív jsem na to neměla čas a vlastně jsem ani neměla nějak nutkání se líčit nějak víc, než jen natolik abych skryla pupínky a černé tečky. Ale to už je tedy minulost a začínám se zase líčit víc. Celkem rychle jsem doplnila stav svých líčidel a kosmetiky a protože se mi to nějak nakupilo, tak jsem si kosmetiku i přesunula do samostatného šuplíku (i ten mi přestává v současné době stačit).
A tady je můj MUST HAVE seznam, kde se budou objevovat věci, které mě z kosmetiky zaujali a chtěla bych je. Budu ráda, když mi třeba hodíte odkaz na vaše recenze k daným produktům, nebo třeba jen napíšete svůj názor na ně do komentářů, případně mi doporučíte jinou alternativu produktu. Nebo třeba jestli jste někde viděli daný produkt v akci nebo za dobrou cenu - nebojte se ozvat, já budu jedině ráda.

Zatím není seznam moc dlouhý, ale určitě se bude rozrůstat. Nebojte se mi třeba i něco doporučit. ráda se kouknu a třeba mi i výrobek sedne a pořídím si ho.

PS: Seznam nelze řadit v prohlížeči Mozilla Firefox.
PPS: Když, tak mi pište číslo (uvedeno v tabulce), abych věděla o kterém produktu mluvíte. ;)






ČÍSLONÁZEV PRODUKTUZNAČKAPOZNÁMKA (ODSTÍN)
00116H LIP COLOURDERMACOLodstín 3
002Prosvětlující tužka na oči a rtyALCINA-
003Fit Me! korektorMAYBELLINELight 10


© Radek Jelínek

Seznam je zakázáno dále šířit (kopírovat),
kdyby náhodou měl někdo nutkání, tak mi napište. 

Možná by tě mohlo zajímat...

0 ~ 0 ~ 0 ~ 0 ~ 0